Osmihodinová "dieta"

23. ledna 2016 v 17:53 |  výživa
Osmihodinová "dieta" (nebo také přerušováný půst) není tak úplně dieta, spíše stravovací režim, během kterého jíte stejné množství jídla, ale v omezeném časovém úseku.A díky tomu hubnete.

Jak to funguje?
Jídlo,které máte na celý den, vměstnáte do osmihodinového časového úseku.Pokud vaše první jídlo je v 8 ráno,poslední bude ve 4 odpoledne.Pokud se poprvé najíte až v poledne, tak smíte jíst až do osmi večer. Dodržuje stejné časové úseky.

Proč to funguje?
Pokud je člověk neustále najezený, tak je pro tělo těžké, aby si bralo energii z tukových zásob. Je to díky zvýšené hladině hormonu inzulínu, který se vyplavuje vždy během jídla, ale i během trávení potravy. Díky krátkodobému vyhladovění klesá hladina inzulínu, a tělo tak spíš sáhne do tukových zásob.

Můj názor a zkušenost
Na první pohled to zní jako typická "dieta modelek", koneckonců ty jsou známé tím, že po páté hodině nejedí. Ale ty holky asi vědí, proč to tak dělají. Ono to totiž opravdu funguje. Mám vyzkoušeno jak na sobě, tak i na lidech, kterým jsem tento stravovací režim zařadila do jejich jídelníčku. Nedoporučuji držet každý den, přeci jen být dvě třetiny dne bez jídla není lehké. Optimální je 1 - 5 krát týdně. Doporučuji dopřát si jídelní fázi spíše ráno a během dne, a hladovění nechat na večer, kdy už nemáte žádné povinnosti a aktivity. Sportujte během osmihodinové jídelní fáze, případně nechte trénink na závěr hladové fáze, ale po tréninku je vždy nutné doplnit živiny!

Na závěr ukázka jídelníčku.Tento je určen pro holky a ženy s cílem shodit nějaké to kilčo tuku.
Jídlo si rozdělte do již zmiňovaného osmihodinového okénka.

Držím palce=)



1693kcal
135 g bílkovin
50 g tuku
176 g sacharidů
30 g vlákniny

šmakoun meruňka 100 g
kokos strouhaný 20 g
milko řecký jogurt

chléb active fitness bona vita 2 kusy
madeland fitness 2 plátky
šunka pikok lidl kuřecí 2 plátky

tortila pšeničná fres wrap
vepřové nudličky 100 g
žampiony 100 g
milko řecký jogurt
paprika kus
hlávkový salát 100 g

knackenbrot 3 kusy
jahody 100 g
zakysaný smetana 10 % tuk

kuřecí prsa 100 g
sýr krolewski light 2 plátky
rajče větší kus
basmati rýže 40 g
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama